miercuri, 5 noiembrie 2014

Tribunu. Un leu care moare la picioarele lui Ponta. Jegărit

Păcat de cultura acestui om...
Câtă nevoie am avea de un naționalism curat în Parlamentgul României, unde toți se laudă că i-a slobozit Dumnezeu cu hârzobul spre centru. De aceea, pentru ei, problemele grave ale românilor contează numai la alegeri. Restul este tranzacție, aranjament bizantin. Pământul se vinde străinilor și satele mor. Conaționalii noștri spală moșnegi maniaci prin Italia sau Spania. „Suferința urmașilor”, care era, în viziunea lui Ion Lăncrănjan, lumea comunistă, abia de-acum va urma și mai tragic pentru noi. România se află pe linia frontului cu Asia, avem români în pericol de dispariție, ca etnie, în Ucraina și pe ei îi mănâncă destinul lui Victor Ponta, care este înconjurat de mafie și care vrea cu Rusia. Adică, să întoarcem armele din nou și să pretindem că am fost eroii continentului...
Ce sfârșit trist, domnule Corneliu Vadim Tudor! Eu chiar v-am votat în anul 2000 fiindcă am zis și eu ca baba din satul mamei adoptive a lui Tataie: „Nu votez, maică, nu votez cu Ion Iliescu pentru că mi s-ar usca mâinile...”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu